زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست
زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست

زندگانی سیبی است ؛ گاز باید زد با پوست

گوناگون ؛ مفید

عشق بازی با خدا

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم

                                             گفتی: فانی قریب
                        
                من که نزدیکم (بقره/۱۸۶)

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم

گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵)

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد

گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم
   دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲)

... .

نظرات 3 + ارسال نظر
عابد دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 12:42 http://negaheman.blogsky.com

سلام
خوشحالم که پست اول ت با پست سوم چهارمت اینقدر فرق داره .
نگاه ت رو از دور هم میشه زیبائیش رواحساس کرد ، کار سختی نیست .
در این عرصه پیروز و سربلند باشی .

سلام
ممنون - فقط خیلی مشکله ...
ولی مشکل ما اینه که تو توکل ضعیفیم با بهتر بگم ایمانمون ضعیف شده ...
اللهم ...

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 12:50

این کار شما خیلی جالب و زیبا بود .
نکته ی خیلی جالب اینجاست که من هم یک کاری رو حدودا یک سال پیش با همین آهنگ انجام دادم ، با یک سناریوی مفهومی ، بدون متن .
اگه شد آپلود می کنم ، لینکش رو میزارم براتون .
عابد

اگر بگذاری خیلی خوشحال میشم ...
تا استفاده کنم .
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 13:04

http://rapidshare.com/files/121153021/azan.pps.html

خیلی ممنون ... دارم دانلود میکنم ... اگر مناسب عام بود با اجازت تو هاست خودم آپلود میکنم و برای دانلود عموم میگذارم البته در صورت اجازه شما ...

بازهم ممنون . باعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد